برچسب :: پس از فروش

ایساکو در خدمات پس از فروش اول شد




شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) برای اولین بار در دوره‌های ارزیابی‌های وزارت صنعت و تجارت از شرکت‌های خدمات پس از فروش، عنوان "رتبه اول" و "تنها شرکت موفق" را از آن خود کرد.

[1392/04/29 9:24]

تأمین حقوق مصرف‌کنندگان به جای نامه‌نویسی!




یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است: مسؤلان وزارت صنعت، معدن و تجارت به جای نامه‌نویسی‌های بی‌حاصل، با تشدید نظارت بر عملکرد خودروسازان حقوق مصرف‌کنندگان خودرو را تامین کنند.

[1392/05/10 11:09]

خدمات پس از فروش: رضایت اجباری یا مشتری‌یابی




بدیهی است، ارائه سرویس‌های جدید به مرور زمان و با استفاده‌های مکرر به یک ابزار کارامد برای مشتریان تبدیل می‌شوند که در نتیجه آن، بقیه رقبا نیز از مزیت رقابتی آن آگاه می‌شوند و آن‌ها نیز ناگزیر خواهند بود از این سرویس‌ها در محصولات خود استفاده کنند.

[1392/04/20 7:00]

خدمات پس از فروش: مقوله‌ای نو در بازاریابی




ثابت شده است حفظ و نگهداری مشتریان موجود و بالفعل نسبت به جذب مشتریان جدید و بالقوه دارای 5 برابر هزینه‌ کمتر است. چنانچه سازمان‌ها در جذب مشتریان جدید خود طرح‌هایی را پیاده‌سازی نمایند که منجر به وفادار ساختن آن‌ها به سازمان شود، باصرفه‌تر و اقتصادی‌تر است.

[1392/05/03 7:00]

ایرانی‌ها سالی چند بار به تعمیرگاه می‌روند؟




یک روز پس از آنکه ایساکو برای دفاع از مقام اولی خود در خدمات پس از فروش، به جمع خبرنگاران آمد، مدیر مهندسی و بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد نیز میزبان رسانه‌ها شد تا از نحوه و روند ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان بگوید.

[1392/05/05 13:55]

مشتری چه می‎خواهد: کیفیت محصول یا کیفیت خدمات؟




روزانه روند تغییر محصولات با رشد تکنولوژی سرعت می‎گیرد و همین امر مشتریان را به خرید محصولات جدیدتر ترغیب می‎کند.

[1392/05/17 7:00]

خدمات پس از فروش خودرو به کدام سو می‌رود؟




آن‌چه در این مقاله از نظر شما می‌گذرد، در واقع مروری بر آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت خودرو از خدمات پس از فروش شرکت‌های مختلف خودروسازی است.

[1392/06/09 7:00]

مشتریان از خدمات پس از فروش چه انتظاری دارند؟




در تعریف شرح وظايف خدمات پس از فروش، تعابیری مختلفی بکار برده می‌شود. برخی معتقد هستند که خدمات پس از فروش، فقط برای رفع مشکلات آتی مشتریان در حین بازه وارانتی (گارانتی) طراحی شده است.

[1392/08/18 18:00]

مشتری مداری به سبک ایرانی یا آمریکایی




در جامعه فارسی‌زبانان آمریکا، فایل صوتی دست به دست می‌گردد که به نوعی فرهنگ مشتری‌مداری در ایرانی‌ها به صورت عملی به چالش کشیده شده است.

[1392/09/09 18:00]

استاندارد خدمات پس از فروش خودرو تدوین می‌شود




دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از تدوین استانداردهای مربوط به ارائه خدمات پس از فروش به خودروها خبر داد.

[1392/11/15 10:29]

خدمات پس از فروش سایپا گسترده‌تر خواهد شد




مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در سال 1393 برنامه‌های سایپا در حوزه خدمات پس از فروش با تقویت مستمر و ممتد به صورت گسترده‌تری ادامه خواهد داشت.

[1392/11/29 11:00]

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش/ پیش بینی رشد دوباره در سال جاری




آمارهای منتشر شده در حوزه رضایت مشتریان حاکی از افزایش فعالیت خدمات پس از فروش در سال 99 نسبت به سال 98 است.

[1400/06/10 10:00]

هشدار مشاور وزیر صنعت به واردکنندگان خودرو




در حالیکه گفته می‌شود برخی از برندهای خودروهای وارداتی به کشور فاقد سیستم خدمات پس از فروش هستند مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید می‌کند که این اقدام خلاف قانون است...

[1393/07/05 10:30]

آشفته بازار خدمات پس از فروش خودرو ادامه دارد




با وجود تصویب قوانین جدید و وعده وعید‌های وزیر صنعت و مدیران شرکت‌های خودروسازی برای بهبود خدمات پس از فروش خودرو، هنوز هم مراجعه چندباره برای مشتریان خودرو برای رفع عیوب تکراری، خواب خودروها در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و کیفیت پایین قطعات یدکی ازجمله گلایه‌های مصرف‌کنندگان خودرو است. با اجراي برجام و بهبود روند تأمين مواداوليه توليد و قطعات خودرو، مشتريان ايراني خودرو انتظار خريد خودروهايي با كيفيت و خدمات پس از فروش بهتر يا استفاده از قطعات اصلي در خطوط توليد و تعميرگاه‌هاي خودروسازان را دارند؛ خودروهايي كه ميزان مراجعه آنها براي دريافت خدمات يا توقف در نمايندگي‌هاي مجاز خدمات پس از فروش را كاهش دهد اما هنوز هم خدمات پس از فروش خودرو پاشنه آشيل خودروسازان و مونتاژكاران داخلي است.

[1395/02/22 11:00]

شرایط تعویض خودروهای معیوب




تعویض خودروهای معیوب در حالی به‌عنوان یکی از بندهای آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان، توسط خودروسازان به اجرا درآمده که به گفته آنها، طبق این الزام، تا به امروز بالای هزار دستگاه محصول عیب دار در هر یک از دو شرکت بزرگ خودروساز، تعویض شده است.

[1395/05/23 10:00]

پیش‌نویس دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو تدوین شد




دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از تدوین پیش نویس بازنگری در دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

[1393/08/10 8:22]

خدمات پس از فروش در صدر اعتراض به شرکت های خودروساز




در تازه ترین گزارش سنجش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش که از سوی شرکت بازرسی کیفیت استاندارد منتشر شده، امتیاز کسب شده شرکت های خودروساز سواری در سال گذشته 731 امتیاز بوده در حالی سقف امتیاز تعیین شده هزار بوده است.

[1398/09/16 10:00]

شرکت نیرو خودرو آسیا، مرتب خودرو و ایرتویا بدترین‌ها در ایران




اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو اوایل امسال به تصویب هیات دولت رسیده و از سوی معاون اول رییس‌جمهوری به وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان و واردکنندگان خودرو ابلاغ شده است.

[1395/12/09 11:00]

ادغام شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و سایپا کلید خورد




مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم افتتاح این نمایندگی، با بیان این که از طریق اتحاد استراتژیک در صنعت خودرو به تکامل و بلوغ می‌رسیم، گفت: بعد از ده‌ها سال رقابت منفی و هدررفت منابع، اتحاد ایران خودرو و سایپا شرایط را برای توسعه و ارایه خدمات بهتر در تمام حوزه‌های تولید و خدمات پس از فروش فراهم خواهد کرد.

[1401/08/09 11:00]

جدیدترین رتبه‌بندی شرکت‌های خدمات خودرویی




شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبه‌بندی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در سال ۱۳۹۴ را منتشر کرد. بر اساس این گزارش هیچ یک از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو در ایران موفق نشده‌اند رتبه اول این خدمات را کسب کنند.

[1395/05/31 13:00]

دیپلم‌ردی‌های صنعت خودرو را بشناسید!




شرکتهای آلفا موتور، مرتب خودرو، نیرو خودرو آسیا، کاریزان خودرو، پیشرو شتاب، ماد خودرو دیزل و آکیا خودرو در ارزیابی‌ عملکرد در حوزه خدمات پس از فروش خودروها در ایران، مردود شناخته شدند. به نظر می‌رسد که در این شرایط بهتر است مصرف‌کنندگان از خرید خودروهای فاقد خدمات پس از فروش مناسب خودداری کنند.

[1395/06/13 11:00]

نحوه رسیدگی به تخلفات خدمات پس از فروش خودرو




مدیر مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نحوه رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از خدمات پس از فروش خودرو را بیان کرد.

[1394/01/30 8:30]

واکنش وزارت صنعت به گلایه خدمات پس از فروش چینی‌ها




مدیر کل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت در واکنش به گلایه ها از مشکلات خدمات پس از فروش خودروهای چینی در کشور گفت: تمامی خودروسازان داخلی ملزم به انطباق نمایندگی‌های مجاز متناسب با تعداد خودروی تحت ضمانت خود هستند.

[1396/08/17 11:00]

ابهام در خدمات پس از فروش خودروهای ژاپنی!




ابهاماتی در زمینه نحوه ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی برخی از برندهای خودروهای وارداتی وجود دارد.

[1393/05/18 8:47]

چاله خدمات پس از فروش چینی ها برای مشتریان




بدنه ارزان، قطعات گران؛خدمات پس از فروش، مانعی پیش پای خرید برخی چینی ها چینی ها در سال های اخیر توانسته اند سهم خوبی از بازار خودروی ایران را به خود اختصاص دهند، دلیل عمده این اتفاق هم ارزان بودن محصولات چینی است، اما این محصولات ارزان از دور دل می برند و از نزدیک قیمت قطعات یدکی شان، ضربان قلب مصرف کنندگان شان را بالا می برند. تحریم های بین المللی علیه ایران، به نفع هرکه نبود، برای چینی ها سود بسیار داشت.

[1395/05/12 15:00]

خودروسازان دیگر نمی‌توانند خریداران خودرو را دور بزنند




معاون وزیر صنعت با تشریح اصلاحات انجام‌شده در آیین نامه اجرایی "احصاء حقوق مصرف‌کنندگان خودرو" گفت: دیگر جایی برای تفسیر تولیدکنندگان وجود ندارد.

[1395/05/18 16:00]

توضیح ایرتویا درباره"عدم فراخوان خودروهای وارداتی در ایران"




نماینده رسمی تویوتا در ایران اعلام کرده که همواره و همگام با سیاستهای کمپانی مادر، به صورت جدی فراخوانهای مرتبط با خودروهای ارائه شده به ایران را در راس برنامه‌های خود قرار داده است.

[1395/05/17 10:00]

فراخوان بی سر و صدای خودروسازان در ایران!




عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: خودروسازان داخلی در صورت وجود عیب در خودروهای تولیدی خود نسبت به فراخوان این خودروها اقدام می‌کنند البته برای این کار اعلام عمومی صورت نمی‌گیرد.

[1395/05/16 10:00]

قطعات تقلبی در تنوع بسته‌بندی گم می‌شود




به‌طور قطع برای هر خودرو نیاز به مازاد قطعاتی برای خدمات پس از فروش آن است. حال این تولید مازاد چند درصد است؟ آیا این میزان در نوع خودرو متفاوت است؟ نحوه توزیع آن به چه شکل و از چه طریقی انجام می‌شود؟ در این گزارش صمت سراغ قطعه‌سازان و فعالان این صنعت رفته تا پاسخ این پرسش‌ها را از آنها بگیرد.

[1395/05/14 15:00]

دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو ابلاغ شد




دبیر انجمن صنفی خدمات پس از فروش خودرو از ابلاغ دستورالعمل جدید شرایط، ضوابط و ارزیابی خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

[1394/01/20 9:30]

عدم تناسب قیمت و کیفیت خدمات پس از فروش




عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم معتقد است برگزاری همایش های تخصصی فرصت خوبی را برای ارزیابی توانمندی های داخلی، انتقال تجارب و استفاده از الگوهای موفق دنیا فراهم می کند.

[1395/10/02 11:00]

اعتبار گارانتی خودرو افزایش می‌یابد




براساس یک قانون جدید، مدت زمان توقف مازاد بر استاندارد خودروهای تحت گارانتی در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش خودروسازان و واردکنندگان خودرو به مدت اعتبار گارانتی این محصولات اضافه خواهد شد.

[1394/08/30 8:00]

مشتریان از کدام شرکت وارد‌کننده و خودروساز رضایت دارند؟




گزارش رضایتمندی مشتریان از فروش و خدمات پس از فروش در حالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد که خودروسازان داخلی در مقایسه با وارداتی‌ها جایگاه مناسبی کسب نکردند. هرچند برخی از کارشناسان معتقدند که سهم بالای داخلی‌ها در بازار خودرو آنها را در رده‌های زیرین جدول رضایتمندی مشتریان قرار داده، اما طبق آخرین گزارش سال 94 دفتر ارزیابی، عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، خودروسازان در رتبه اول شکایات مشتریان قرار گرفتند.

[1395/04/30 13:00]

تغییرات قیمت خودرو در دولت احمدی‌نژاد




برای ایرانی‌ها "قیمت خودرو" همواره بحثی چالش برانگیز بوده و طی دو سه سال گذشته نیز داغ‌تر شده است و حالا که دولت محمود احمدی‌نژاد به پایان رسیده و دولت جدید روی کار آمده، برای خیلی‌ها جالب خواهد بود که بدانند خودروها در این هشت سال چه تغییرات قیمتی را به خود دیده‌اند.

[1392/05/14 11:46]

جزئیات طرح ساماندهی واردات خودرو




آرش محبی‌نژاد در گفت‌ و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با تشریح جزئیات طرح ساماندهی واردات خودرو، اظهار داشت: این طرح به وزارت صنعت ارائه شده و کارگروهی برای بررسی و تصویب نهایی آن تشکیل شده است.

[1393/07/07 10:01]

سود انحصاری شدن واردات خودرو به چه کسانی می‌رسد؟




یک فعال صنعت خودرو نسبت به انحصاری شدن واردات خودرو و رشد قیمت این محصولات هشدار داد.

[1392/12/10 10:09]

برترین‌های خدمات پس از فروش شرکت‌های واردکننده‌ خودرو




براساس آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران پیرامون ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه‌کننده‌ خودرو، شرکت اطلس‌خودرو در میان شرکت‌های وارد‌کننده‌ خودرو، رتبه‌ نخست را از آن خود کرد.

[1392/05/02 9:01]